ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ "ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ ΕΛΛΑΔΟΣ" ΕΝΑΝΤΙΟΝ -ΚΥΡΙΩΣ- ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
*Ακολουθεί σχόλιο του blog Ανακοίνωση παρέμβαση στη συνεχιζόμενη διαμάχη μεταξύ της ΔΕΗ και της Αλουμίνιον της Ελλάδος, εξέδωσε το σωματείο η Ένωση της ιστορικής βιομηχανίας της Βοιωτίας. Το σωματείο που εκπροσωπεί τους 1500 εργαζόμενους, κάνει λόγο για.. διαρκή και συντονισμένη προσπάθεια για το κλείσιμο της βιομηχανίας και παραθέτει μεταξύ άλλων: