ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΤΡΑΤΩΝΙΟΥ: ΝΑ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ!
Η είδηση για την παραχώρηση της παραλίας Στρατωνίου από την ΕΤΑΔ στον Δήμο Αριστοτέλη για 4 + 1 χρόνια, είναι η καλύτερη είδηση σε μια περίοδο γεμάτη αρνητικές ειδήσεις και δυσάρεστα γεγονότα. Αναμφίβολα, δεν γίνεται να μην απονεμηθούν τα εύσημα στον δήμαρχο Αριστοτέλη Στέλιο Βαλιάνο και τους συνεργάτες του, που αθόρυβα κίνησαν όλες τις αναγκαίες ενέργειες και διαδικασίες έτσι ώστε να ξεκολλήσει το θέμα της παραλίας και να εισέλθει (επιτέλους) σε ράγες διαχειριστικής διευθέτησης από την μεριά της δημόσιας διοίκησης. Είναι γνωστό πως η ελληνική γραφειοκρατεία σε συνδυασμό και με άλλους παράγοντες που τρέφονται από την κωλυσιεργία σε κάνουν να γερνάς στην κυριολεξία αναμένοντας την επίλυση ενός ζητήματος, ασχέτως αν έχεις δίκιο, ή θέλεις να είσαι τυπικός και νόμιμος απέναντι στο ίδιο κράτος.