Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα Ελληνικός Εξορυκτικός Κλαδός

"ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΧΡΥΣΟ ΕΧΟΥΜΕ?"

Εικόνα
Της Λίνας Παπαδάκη Η εκμετάλλευση χρυσού-αργύρου της Β. Ελλάδας μπορεί να καταστήσει τη χώρα μας πρώτη παραγωγό χώρα στην Ε.Ε. Ο Χρήστος Καβαλόπουλος, γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων, μιλά για τον ελληνικό χρυσό, την παραγωγή του, την προοπτική και την ιστορία του και φτιάχνει τον παγκόσμιο χάρτη των μεταλλείων.