ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΟΙ ΒΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ: ΕΠΙΑΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ
Ένα πρόβλημα που ταλάνιζε τους τελευταίους μήνες την μεταλλευτική οικογένεια και ειδικότερα τους μεταλλωρύχους φαίνεται να βρίσκει λύση. Επαναλειτούργησε στην Χαλκιδική και πιο συγκεκριμένα στα Μουδανιά η πρωτοβάθμια επιτροπή ανικανοτήτων μετά από μήνες απραξίας. Η εν λόγω επιτροπή είναι αρμόδια και για την χορήγηση των παρατάσεων αδειών ασθενείας και η μη λειτουργία της είχε προκαλέσει προβλήματα σ΄ότι αφορά την πληρωμή των εργαζομένων από το ΙΚΑ και την Ελληνικός Χρυσός.