ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ: ΤΙΜΗΣΕ ΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥΛΙΑΝΗΣ
Σε μια συγκινητική εκδήλωση, γεμάτη ιστορικές αφηγήσεις και μουσικές που ξυπνούν μνήμες, τιμήθηκε η συμπλήρωση ενός αιώνα από τη σύσταση του οικισμού της Αμμουλιανής με την εγκατάσταση των πρώτων Μικρασιατών προσφύγων το 1925 . Η επετειακή εκδήλωση με τίτλο «100 χρόνια Αμμουλιανή – Απ` τις αλησμόνητες πατρίδες στην αυλή του Άθω» διοργανώθηκε από τον Δήμο Αριστοτέλη με την υποστήριξη του Αναπτυξιακού Συλλόγου Αμμουλιανής και του Πολιτιστικού Συλλόγου Αμμουλιανής και συνοδεύτηκε από την παρουσίαση του επετειακού λογότυπου της εκατονταετίας της νησιωτικής κοινότητας του Δήμου. Αναφερόμενος στη σύσταση του πρώτου οικισμού στην Αμμουλιανή του 1925 Δήμαρχος Αριστοτέλη Στέλιος Βαλιάνος , τόνισε μεταξύ άλλων: «Ήταν ευλογία και για το ίδιο το νησί, οι άνθρωποι που του έλαχε να το κάνουν νέα πατρίδα τους. Το γεγονός ότι στέγασε ανθρώπους με παρελθόν υπερήφανο και προκομένο. Πονεμένους και νικημένους από την κακή τους μοίρα, μα και γεμάτους θέληση και κουράγιο, να αγωνιστούν, να χτίσουν...