Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα Ανάσταση

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΑΜΠΡΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

Εικόνα
Το περσινό Πάσχα ήταν πρωτόγνωρο. Ήταν βουβό και μάλλον ξένο ως προς την ουσία και τα βαθύτερα νοήματα που πηγάζουν από την Σύναξη και τη Συνάθροιση του κόσμου εντός των χώρων τέλεσης της Ορθoδόξου Πίστεως και Λατρείας. Το φετινή εμπειρία είναι διαφορετική. Πάρα τα μέτρα που υφίστανται προσφέρει μια μεγάλη ακτίνα φωτεινής προοπτικής. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με την Σταύρωση, τον Επιτάφιο Θρήνο και εν τέλει με την Ανάσταση του Θεανθρώπου απέναντι σε κάθε μορφής σκότους.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ - ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

Εικόνα
Έφτασε η πολυπόθητη Ανάσταση και το Πάσχα! Ευχόμαστε ολόψυχα η άφιξη τους να έγινε στην ζωή του καθενός από εσάς, κατά τον τρόπο που λαχταρούσε για να προσδώσει το αναγκαίο νόημα και το κίνητρο για ότι το καλύτερο. Αυτή η "νέα κατάσταση" που σηματοδοτεί η έλευση του Φωτός της Αναστάσεως του Θεανθρώπου προϋπόθετε και μια σχετική "προετοιμασία" από μέρους μας κατά την περίοδο της Σαρακοστής, έτσι ώστε η αγάπη και η συγχώρεση προς τον πλησίον μας, να μην κολλήσει στα "αβαθή" της προσωπικής ελλείψης υπομονής, κατανόησης, ανοχής αλλά και επιμονής για την επικράτηση ανώτερων συναισθημάτων. Μακάρι αυτή η "προετοιμασία" να πέτυχε. Οι καρποί της θα μας χρειαστούν προσεχώς... Είναι βέβαιο.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

Εικόνα
Μετά τα Πάθη... Μετά τη Σταύρωση..., έρχεται και η Ανάσταση...! Ευχόμαστε ολόψυχα σ' όλους τους Χαλκιδικιώτες, σ' όλη τη μεταλλευτική οικογένεια των Μαδεμοχωρίων και τους συνδημότες μας... Καλό Πάσχα .

ΟΙ ΜΕΝ ΑΣΕΒΕΙΣ, ΟΙ ΔΕ... ΕΥΣΕΒΕΙΣ???

Εικόνα
Αν το άγημα του πολεμικού ναυτικού προσέβα λε με τη στάση του την Αναστάσιμη Λειτουργία ... Η πρωτοβουλία του αγήματος της σχολής ναυτικών δοκίμων να ψάλλει τον εθνικό ύμνο κατά τη διάρκεια της Αναστάσιμης ακολουθίας σχολιάστηκε δυσμενώς από την αξιωματική αντιπολίτευση και ειδικότερα από τον υπεύθυνο τομεάρχη Άμυνας του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ κ. Δρίτσα.  Σε ανακοίνωση που εξέδωσε έκανε λόγο για «...κακόγουστη επίδειξη πατριωτισμού που αγγίζει τα όρια της ασέβειας...» Είτε συμφωνεί, είτε διαφωνεί κανείς τόσο με την πράξη των ναυτικών δοκίμων, όσο και με την ανακοίνωση του υπεύθυνου τομεάρχη του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ, έχουμε να κάνουμε με ένα γεγονός το οποίο προκάλεσε αυτή την παρέμβαση - αντίδραση.