ΟΙ ΜΕΝ ΑΣΕΒΕΙΣ, ΟΙ ΔΕ... ΕΥΣΕΒΕΙΣ???
| Αν το άγημα του πολεμικού ναυτικού προσέβαλε με τη στάση του την Αναστάσιμη Λειτουργία... |
Η πρωτοβουλία του αγήματος της σχολής ναυτικών δοκίμων να
ψάλλει τον εθνικό ύμνο κατά τη διάρκεια της Αναστάσιμης ακολουθίας σχολιάστηκε
δυσμενώς από την αξιωματική αντιπολίτευση και ειδικότερα από τον υπεύθυνο
τομεάρχη Άμυνας του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ κ. Δρίτσα.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε έκανε λόγο
για «...κακόγουστη επίδειξη πατριωτισμού που αγγίζει τα όρια της ασέβειας...»
Είτε συμφωνεί, είτε διαφωνεί κανείς τόσο με την πράξη των
ναυτικών δοκίμων, όσο και με την ανακοίνωση του υπεύθυνου τομεάρχη του
ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ, έχουμε να κάνουμε με ένα γεγονός το οποίο προκάλεσε αυτή την
παρέμβαση - αντίδραση.
Την ίδια χρονική στιγμή, που γινόταν αυτό το συμβάν στην Αθήνα, 600
χιλιόμετρα βορειότερα και πιο συγκεκριμένα στις Σκουριές, ένα αντίστοιχο... άγημα από κάποιους «πατριώτες» και δήθεν προστάτες του περιβάλλοντος, που
αγαλλιάζει στη θέα καταδρομικών εφόδων με μολότοφ και βόμβες πίσσας μέσα στο
δάσος, μόλις άκουσε από ραδιοφώνου το «Χριστός Ανέστη» έψαλε το... «Ρουφιάνοι
κάθε μέρα μανούρα θα σας κάνω και πάλι θα με βρίσκετε στον Κάκαβο επάνω»...
Ερώτηση που απευθύνεται προς όλους τους ευαίσθητους με τις αρχές και τους τύπους που πρέπει να τηρούνται ακόμη και κατά τη διάρκεια χριστιανικών
τελετών.
Η κίνηση αυτού του «οικολογικού αγήματος» να άδει έναν... ψαλμό, που
δεν έχει καμία συνάφεια με την προφανή αιτία παρουσίας τους στο σημείο (να
κάνουν... Ανάσταση στις Σκουριές) δεν συνιστά πράξη ασέβειας, που πρέπει να
καταδικαστεί εξίσου;;;
Μήπως ο ΣΥΡΙΖΑ Χαλκιδικής θα έπρεπε να λάβει μια αντίστοιχη
πρωτοβουλία στην κατεύθυνση του διαχωρισμού και του εν γένει σεβασμού επετείων
και εορτών, που κάποιοι αντιδρώντες έχουν νοθεύσει και ισοπεδώσει ταυτόχρονα
στο βωμό της επικοινωνιακής προβολής του αγώνα τους;
Αναμφίβολα, δεν έχει καμία σχέση το ένα άγημα... με το άλλο.
Αν υπάρχει κάτι που τα συνδέει είναι η στάση που κράτησαν απέναντι στο
άκουσμα του αναστάσιμου μηνύματος.
Αν λοιπόν διέπραξαν πράξη ασέβειας οι
δόκιμοι του πολεμικού ναυτικού, τι το διαφορετικό ή λιγότερο επιλήψιμο έκανε το
«άγημα» των δήθεν οικολόγων στις Σκουριές; Δεν ήταν ασεβής η στάση τους, υπερβαίνουσα κατά πολύ τα όρια της διακωμώδησης μιας θρησκευτικής τελετής;
Αναρωτιόμαστε... Απορία ψάλτου βήξ!

Σχόλια