Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα κάτοικοι σκουριών

"ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ... ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ"

Εικόνα
Μ. Παναγία Χαλκιδικής. Χοροστάσι. Σάββατο 2 Αυγούστου . Η ώρα είναι 11.30 μ.μ. και ελάχιστος κόσμος (περίπου 50 άτομα) βρίσκεται στη βραδιά που διοργανώνουν από κοινού οι "antigold" σύλλογοι πολιτισμού και γυναικών της Μ. Παναγίας. Αυτή η εικόνα με τα άδεια τραπεζοκαθίσματα προκάλεσε μεγάλη απογοήτευση στους διοργανωτές, καθώς "οι κάτοικοι των Σκουριών", όπως λανθασμένα γράφουν κάποιες εφημερίδες συνήθως δεν αφήνουν τέτοιες εκδηλώσεις χωρίς τη μαζική παρουσία τους.