Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα λογαριασμοί ενέργειας

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ: "ΑΚΡΙΒΗ ΥΠΟΘΕΣΗ Η ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ"

Εικόνα
Είναι πολύ δαπανηρό για τις κυβερνήσεις να βοηθούν τους πάντες με τους αυξανόμενους λογαριασμούς ενέργειας τους, προειδοποίησε η Παγκόσμια Τράπεζα. Ο πρόεδρός της  είπε ότι τα προγράμματα στήριξης του Covid δεν είχαν στοχεύσει αρκετά στους πιο ευάλωτους και έτσι το χρέος θα χρειαστεί δεκαετίες για να αποπληρωθεί.  Ο Ντέϊβιντ Μάλπας δήλωσε ότι η ίδια πολιτική υιοθετείται για να βοηθήσει τους ανθρώπους να αντιμετωπίσουν τους αυξανόμενους λογαριασμούς ενέργειας. «Οι κυβερνήσεις λένε ότι θα φροντίσουμε για όλους, κάτι που είναι πολύ ακριβό» , ανέφερε. Σπρώχνει το παγκόσμιο χρέος σε επίπεδα ρεκόρ και οι άνθρωποι που βρίσκονται στο κάτω μέρος της εισοδηματικής κλίμακας πλήττονται περισσότερο.

EUROACTIV: Η ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΦΠΑ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ 9%

Εικόνα
Η κυβέρνηση της Ιρλανδίας θα μειώσει τον ΦΠΑ για τους επόμενους έξι μήνες στο πλαίσιο του νέου Εθνικού Πλαισίου Ενεργειακής Ασφάλειας που έχει σχεδιαστεί για να ανταποκριθεί η χώρα στην ενεργειακή κρίση που επιδεινώνεται συνεχώς από τον πόλεμο στην Ουκρανία. Το υπουργικό συμβούλιο ενέκρινε την Τετάρτη (13 Απριλίου) τη μείωση του ΦΠΑ από 13,5% σε 9% στους λογαριασμούς ενέργειας , η οποία θα ισχύσει από τις αρχές Μαΐου έως το τέλος Οκτωβρίου. «Η αυξημένη ζήτηση καθώς βγαίναμε από την πανδημία, σε συνδυασμό με τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία και τις συναφείς κυρώσεις στη Ρωσία, έφερε νέες προκλήσεις για την ασφάλεια του ενεργειακού εφοδιασμού σε όλη την Ευρώπη»,