Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα αγωγός TAP

ΑΓΩΓΟΣ TAP: ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ

Εικόνα
Ξεκίνησε σήμερα η εισαγωγή φυσικού αερίου και στο τελευταίο τμήμα του αγωγού TAP στην Ελλάδα, από τις Σέρρες έως την Ιεροπηγή Καστοριάς και τα ελληνο-αλβανικά σύνορα, στο πλαίσιο της δοκιμαστικής λειτουργίας του έργου. Η εισαγωγή αερίου και στα 550 χλμ. του ελληνικού τμήματος του αγωγού, ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2019, συνιστά σημαντικό ορόσημο στο δρόμο για την ολοκλήρωση του έργου. Κατά τη διαδικασία της δοκιμής ελέγχεται ότι η υποδομή είναι ασφαλής και έτοιμη για λειτουργία, σύμφωνα με τα εθνικά και διεθνή πρότυπα.

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ: ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΕΩΝΕΙ - Ο ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΤΗ ΒΡΙΣΚΕΙ... ΤΡΙΓΩΝΙΚΗ!

Εικόνα
Την περασμένη Δευτέρα 19 Ιουνίου ο εκτελών χρέη δημάρχου Αριστοτέλη Γιώργος Ζουμπάς χρέωσε επί της ουσίας την αδυναμία ύπαρξης έργου στα χρόνια που διοικεί το δήμο στην προηγούμενη δημοτική αρχή (!!!?), η οποία είχε υπογράψει μνημόνιο οικονομικής ενίσχυσης και συνεργασίας με την Ελληνικός Χρυσός στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, ενώ αυτός και η παράταξη του, ως γνωστόν χαρακτηρίζουν αυτή τη διαδικασία "τριγωνική" και την αποφεύγουν όπως "ο έξω από εδώ, το λιβάνι"... Τρεις μέρες αργότερα, στις 22 Ιουνίου το ΥΠΕΚΑ σε ανακοίνωση του επιβράβευσε τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή του αγωγού TAP με ανακοίνωση στο ιστολόγιο του που έγραφε τα εξής: