Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα θεσμικό κενό

Γ. ΣΤΑΘΑΚΗΣ: "ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΚΕΝΟ"

Εικόνα
Του Δημήτρη Δελεβέγκου *Ακολουθεί σχόλιο του blog Το πρόβλημα με τις Σκουριές αποδίδεται και στο θεσμικό κενό που υπάρχει στους περιβαλλοντικούς νόμους σχετικά με τα ορυχεία και την εξορυκτική δραστηριότητα.  Αυτό ανέφερε ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης, κατά τη σημερινή συνέντευξη Τύπου, με τα λεγόμενά του να δημιουργούν σημαντικά περιθώρια ερμηνείας ως προς το σκεπτικό της απόφασης του υπουργού Περιβάλλοντος Π.Σκουρλέτη με την οποία ανεστάλη η δραστηριότητα στα Μεταλλεία Κασσάνδρας. "Ένα μεγάλο πρόβλημα θεσμικής υστέρησης το οποίο προκάλεσε φυσικά διαφορετικές ερμηνείες για ενέργειες συγκεκριμένης εταιρείας και από την παρούσα κυβέρνηση, αλλά θα τολμούσα να πω και από ερμηνείες οι οποίες έχουν διχάσει και την τοπική κοινωνία και φυσικά και έχουν μεταφερθεί σε δικαστικούς αγώνες. Επιμένουμε στο ισχυρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα” σημείωσε.