ΧΡΥΣΟΣ: ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΑ ΡΕΚΟΡ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΔΑΣΜΟΥΣ ΤΡΑΜΠ
Ποσότητα ρεκόρ χρυσού βρίσκεται τώρα στις αποθήκες ανταλλαγής των ΗΠΑ, αφού δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια εισέρρευσαν στη χώρα σε μια φρενίτιδα λόγω δασμών. Τα αποθέματα για το χρηματιστήριο Comex της Νέας Υόρκης έφτασαν τις 39,7 εκατομμύρια ουγγιές την Τετάρτη, τα περισσότερα σε στοιχεία που χρονολογούνται από το 1992 και αξίας περίπου 115 δισεκατομμυρίων δολαρίων . Ο "θησαυρός" έχει υπερδιπλασιαστεί από τις αρχές Δεκεμβρίου, λόγω της αύξησης των τιμών στις ΗΠΑ έναντι των διεθνών σημείων αναφοράς που δημιούργησε μια προσοδοφόρα ευκαιρία αρμπιτράζ για τους εμπόρους που μπορούσαν να μεταφέρουν χρυσό εκεί. Τα ασφάλιστρα μεταξύ των συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης της Νέας Υόρκης και της κυρίαρχης αγοράς spot του Λονδίνου είναι συνήθως μέτρια, αντανακλώντας το κόστος αποστολής, αποθήκευσης και χρηματοδότησης μετάλλου. Αυτό άλλαξε στα τέλη του περασμένου έτους, όταν οι φόβοι ότι ο χρυσός θα μπορούσε να συμπεριληφθεί στα σαρωτικά δασμολογικά μέτρα του Προέδρου Ντόναλντ ...