Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα εταιρείες ενέργειας

ΕΝΕΡΓΕΙΑ: ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΑ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΠΑΡΟΧΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Εικόνα
Πριν από τρεις δεκαετίες, η Ευρώπη αποφάσισε να ανοίξει τις ενεργειακές αγορές για να ενισχύσει τον ανταγωνισμό. Το αφήγημα έλεγε πως αυτή η κίνηση έχεις ως στόχο να φέρει χαμηλότερες τιμές για τους καταναλωτές σε ολόκληρη την ήπειρο. Με ρυθμό fast forward αυτό το αφήγημα γκρεμίστηκε το 2022. Οι λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου έχουν εκτοξευθεί, ενώ οι άλλοτε σταθερές επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας παλεύουν να επιβιώσουν σε κλίμα αστάθειας, αναφέρει το Bloomberg. Ως αποτέλεσμα, οι κυβερνήσεις συνειδητοποιούν ότι δεν μπορούν να αφήσουν την ενεργειακή ασφάλεια αποκλειστικά στα χέρια των αγορών.