Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα εξορυξη χρυσου

ΣΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ... #SKOURIES

Εικόνα
*Ακολουθεί σχόλιο του blog Τη δήλωση ότι δεν πρόκειται να σταματήσουν τις κινητοποιήσεις τους εάν δεν «διώξουμε την Eldorado Gold από την περιοχή» , επανέλαβαν όσοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του «Συντονιστικού Ιερισσού ενάντια στην εξόρυξη χρυσού» και πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας, την Κυριακή στον Κάκαβο.  Ακούστηκαν… εμπνευσμένα συνθήματα όπως «ο Kάκαβος δεν είναι τσιφλίκι κανενός, να φύγει τώρα η Ελληνικός Χρυσός» , και σε ανακοίνωσή του το Συντονιστικό Ιερισσού δήλωσε πως «Δεν είμαστε μια ενοχλητική, ηχηρή μειοψηφία. Είμαστε πολλοί, είμαστε δυνατοί, είμαστε αποφασισμένοι.» Τι δείχνουν όλα αυτά; Κατ’ αρχάς επιβεβαιώνουν αυτό που απάντησε σε ερώτηση δημοσιογράφου ο διευθύνων σύμβουλος της Eldorado Gold στη συνέντευξή του στο Χίλτον Αθηνών: «Έχουμε εμπειρία σε διάφορα μέρη του κόσμου. Τις περισσότερες φορές η αντίδραση έχει να κάνει με την άγνοια και όταν δοθεί χρόνος και οι εξηγήσεις συνήθως τα ζητήματα λύνονται. Εδώ όμως, καθοδηγούνται ιδεολογικά αυτ...

"ΧΡΥΣΟΙ" ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ...

Εικόνα
*Ακολουθεί σχόλιο του blog   Το βράδυ της Παρασκευής έγινε συνεστίαση σε κέντρο της Πολίχνης, στην οποία συμμετείχαν κινήσεις οι οποίες αντιδρούν στην εξόρυξη του χρυσού στις Σκουριές. Το παρών έδωσαν μεταξύ άλλων οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Δέσποινα Χαραλαμπίδου και Τάσος Κουράκης, ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Τριαντάφυλλος Μηταφίδης και η επίσης υποψήφια δήμαρχος εκ μέρους των Οικολόγων Ελεάννα Ιωαννίδου, κ.ά.  Είναι ηλίου φαεινότερο πως κρυμμένοι πίσω από το χρυσό και τον «αγώνα» ενάντια   στην επένδυση της ΒΑ Χαλκιδικής πολλοί θα επιχειρήσουν να συλλέξουν ψηφαλάκια στις επερχόμενες εκλογές, όπως για παράδειγμα οι διάφοροι υποψήφιοι δήμαρχοι Θεσσαλονίκης. Να θυμίσω πως η Θεσσαλονίκη απέχει περίπου 80 χιλιόμετρα από τις Σκουριές.