Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα Γιάννης Βρούτσης

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ: "Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΧΡΥΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ" (ΒΙΝΤΕΟ)

Εικόνα
Ο δήμαρχος Πολυγύρου Αστέριος Ζωγράφος είναι ευρέως γνωστό πως είναι από τους πιο ένθερμους υποστηρικτές της μεταλλευτικής δραστηριότητας στη ΒΑ Χαλκιδική. Άλλωστε ο ίδιος έχει τοποθετηθεί πολλές φορές και και δημοσίως για το ζήτημα χωρίς να μασήσει τα λόγια του. Το ίδιο έπραξε και προχθές υποδεχόμενος στον Πολύγυρο τον τομεάρχη εργασίας της ΝΔ Γιάννη Β ρ ούτση στον οποίο έδωσε μια περιεκτική εικόνα για το πόσο ζωτικής σημασίας είναι η μεταλλευτική δραστηριότητα στη ΒΑ Χαλκδική, όπως επίσης το πόσο φιλικό είναι το επενδυτικό έργο που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη προς το περιβάλλον.