Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα "παρατηρητήριο μεταλλευτικών δραστηριοτήτων"

ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ...

Εικόνα
Ανησυχεί η αντιπολίτευση του Δήμου Αριστοτέλη, και ειδικά ο κος Παπαγεωργίου για τη λειτουργία των μεταλλείων Κασσάνδρας σε σχέση με τον κορωνοϊό. Και σε εκτενές άρθρο του στην ιστοσελίδα που διατηρεί υπό τον πομπώδη τίτλο «Παρατηρητήριο Μεταλλευτικών Δραστηριοτήτων» (!), εκφράζει γλαφυρά την ανησυχία του: «[…] Στην ανθυγιεινή   από την υγρασία, τις αναθυμιάσεις και τα καυσαέρια των ντιζελοκίνητων μηχανημάτων, ατμόσφαιρα των στοών, οι μεταλλωρύχοι σκουπίζουν με το μανίκι τον ιδρώτα που τρέχει ποτάμι, βγάζουν συχνά τη μάσκα για να πάρουν αέρα και κάνουν όλοι μαζί διαλείμματα για ξεκούραση, τσιγάρο και φαγητό, χωρίς να βγουν στην επιφάνεια. Αν έστω και ένας είναι φορέας, ΟΛΟΙ οι μεταλλωρύχοι της βάρδιας είναι αυτόματα ΦΟΡΕΙΣ» .

"ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ": ΤΟ ΠΑΓΙΟ ANTIGOLD ΑΦΗΓΗΜΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ

Εικόνα
Κάποιοι antigold δυσαρεστήθηκαν με την ανάρτηση που κάναμε με τίτλο: "Το Κλίμα Αλλάζει…" . Προφανώς και ενοχλήθηκαν αφού μέσα σ’ αυτή την ανάρτηση αναφερθήκαμε στην βασική αιτία που πρόσφερε υπόσταση και δημοσιότητα στην συλλογικότητα τους, όλα τα προηγούμενα χρόνια και δεν είναι άλλη από τα οικονομικά συμφέροντα που περικλείονται εντός της έννοιας: χρήση γης . Κατά την γνώμη μας, αυτοί οι μάλλον όψιμοι antigold δεν θα έπρεπε να ενοχλούνται από την ανάρτηση μας, καθώς αυτό ήταν το βασικό αφήγημα που πρόταξε ο ιδρυτής του «παρατηρητηρίου μεταλλευτικών δραστηριοτήτων»   τον Δεκέμβριο του 2013 για να πείσει το ακροατήριο του για την υποψηφιότητα του στις ενδο antigold διαδικασίες ανάδειξης βασικού υποψηφίου για τις δημοτικές εκλογές του 2014.

Ο ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΟΥ "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ" ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ

Εικόνα
Ο ιδρυτής του antigoldgr.org, κατά κόσμον "παρατηρητηρίου μεταλλευτικών δραστηριοτήτων" ανακοίνωσε την κάθοδο του στις προσεχείς δημοτικές εκλογές, ως υποψήφιος δήμαρχος Αριστοτέλη. Η νέα δημοτική παράταξη ονομάζεται "Απαλλαγή" και το αφισάκι που κυκλοφόρησε στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης αναφέρονται μεταξύ άλλων τα εξής:

ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ: Ο ΔΙΑΡΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ ΤΗΣ ΒΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

Εικόνα
Μεταλλείο Ολυμπιάδας: Ανάμεσα στο φυτώριο και το δάσος!!! Πριν κάποιοι αναρωτηθούν ή επιχειρήσουν να αμφισβητήσουν την μεγάλη αλήθεια που διατυπώνεται στον τίτλο της ανάρτησης μας, ας διαβάσουν τα στοιχεία μιας μόνο παραμέτρου αυτής της συλλογικής αλήθειας, η οποία αποτελεί κοινό τόπο για όσους ζούνε ή επισκέπτονται την ΒΑ Χαλκιδική και ειδικότερα τον δήμο Αριστοτέλη, όπου διοικητικά υπάγονται τα 317.000 στρέμματα γης, κυρίως δασικής, των Μεταλλείων Κασσάνδρας. Το καλοκαίρι του 2006 κάηκαν συνολικά 60.000 στρέμματα στην Κασσάνδρα. Το 2012 κάηκαν άλλα τόσα περίπου στρέμματα (55.000) μεταξύ της δασικής περιοχής που αναπτύσσεται ανάμεσα στην Ουρανούπολη και το Άγιο Όρος, ενώ σε περίπου 10.000 στρέμματα δάσους υπολογίζονται (χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η καταμέτρηση) αυτά που κάηκαν στην Σιθωνία προπαραμονή της 28ης Οκτωβρίου.

"ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ": Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ELDORADO GOLD

Εικόνα
*Ακολουθεί σχόλιο του blog Στον πλέον ένθερμο προστάτη των… καημένων των μετόχων της Eldorado Gold αναδεικνύεται το "Παρατηρητήριο....", αφού σε πρόσφατη ανάρτηση διαμαρτύρεται για τον μεγάλο μισθό του διευθύνοντα συμβούλου George Burns και υπερασπίζεται τα συμφέροντα των μετόχων! «Οι μέτοχοι της Eldorado είναι έξαλλοι με τις υπέρογκες αποδοχές του Τζορτζ Μπερνς που αντί να βγάλει την εταιρεία από το βούρκο την βούλιαξε ακόμα πιο βαθιά» , στεναχωριέται το "Παρατηρητήριο…".  Αλήθεια τι σχέση έχει η αμοιβή του CEO της μητρικής εταιρείας της Ελληνικός Χρυσός με την επένδυση στην Χαλκιδική; Μην ψάχνετε την απάντηση… Απολύτως καμία…

ΟΙ ANTIGOLD ΚΛΟΥΖΩ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΑΝ: ΓΙΑΤΙ ΗΡΘΕ ΤΟ Ε.Μ.Π. ΣΤΗΝ ΣΤΡΑΤΟΝΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΖΟΥΜΠΑ (ΚΑΙ ΤΟΥ "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ..." ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ) Ε???… #SKOURIES

Εικόνα
*Ακολουθεί σχόλιο του blog Μια ακόμα επική ανάρτηση στο antigoldgr.org(ιο)…. «Πολυάριθμο επιστημονικό κλιμάκιο από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο έκανε την εμφάνιση του στη Στρατονίκη προχθές, 11 Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Δήμος Αριστοτέλη δεν ήταν ενήμερος για την επίσκεψη του κλιμακίου του ΕΜΠ.  Δημιουργείται το ερώτημα με τίνος πρωτοβουλία (και έξοδα) ήρθε εδώ το ΕΜΠ, η απάντηση στο οποίο έχει ιδιαίτερη σημασία. Και αυτό γιατί στα 18 χρόνια που γίνεται εξόρυξη κάτω από τον οικισμό Στρατονίκης, αρχικά από την TVX και εν συνεχεία από την Ελληνικός Χρυσός, κάθε φορά που ασχολήθηκε   με το ζήτημα το ΕΜΠ ήταν για να δώσει επιστημονικό άλλοθι στη συνέχιση της εξόρυξης» .

ΤΟ "ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ" ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ! #SKOURIES

Εικόνα
Που το «Παρατηρητήριο...» την αναπαρήγαγε. Υπάρχει ένα μπλογκ με την επωνυμία diaxroniko.eu. Το μάθαμε από μια αναδημοσίευση μιας ανάρτησής του από το φίλο μας τον Τόλη… Ο τύπος στο dixroniko έχει ανεβάσει μια από τις γνωστές φωτογραφίες από το Στρατώνι με τη λάσπη μετά τη νεροποντή και μας διηγείται μια… συγκινητική ιστορία από το 2010 λέει… Μεταφέρω αυτολεξεί: «Είχα πάει για μπάνιο στην συγκεκριμένη παραλία το 2010 χωρίς να γνωρίζω το παραμικρό για την περιοχή. Είχα δει την γαλάζια σημαία υψωμένη. Η “βουτιά” στη θάλασσα   θα μου μείνει αξέχαστη για τα φάρμακα που πήρα και τις αλοιφές που έβαζα στο σώμα μου τις επόμενες ημέρες λόγω των εξανθημάτων που είχα εμφανίσει» !!!

ΣΤΡΑΤΩΝΙ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ: ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟΝ 14ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΨΑΡΕΜΑΤΟΣ

Εικόνα
Ήταν ο καλύτερος διαγωνισμός ψαρέματος που έγινε στο Στρατώνι κατά ομολογία όλων όσων συμμετείχαν. Μέχρι βέβαια τον επόμενο διαγωνισμό που θα διεξαχθεί του χρόνου, καθώς ο πήχης ανέβηκε πολύ ψηλά! Στο βίντεο που ακολουθεί αναδεικνύονται μερικές μόνο από τις ανεπανάληπτες ομορφιές της περιοχής αλλά και τις απαιτητικές διοργανωτικές πτυχές του διαγωνισμού. Όπως θα δείτε και εσείς το πλούσιο ψάρεμα από βάρκας και από ακτής ακολούθησε ένα τρικούβερτο γλέντι στο οποίο οι διαγωνιζόμενοι ένωσαν το κέφι τους με τους διοργανωτές και τους κατοίκους του Στρατωνίου.

ΖΕΙ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ??? (ΟΧΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ...) #SKOURIES

Εικόνα
* Υπάρχει και μια άλλη άποψη, πέρα από την δική μας , αναφορικά με την καταγγελία του "παρατηρητηρίου..." σε σχέση με τον διαγωνισμό ψαρέματος στο Στρατώνι, την οποία παραθέτουμε προς χάριν της πολυφωνίας και του πλουραλισμού των απόψεων. Θα προσπαθήσω να χρησιμοποιήσω την antigold μέθοδο επιχειρημάτων αλλά αυτή τη φορά υπέρ του διαγωνισμού ψαρέματος στο Στρατώνι… (όχι πως υπάρχει ανάγκη, αλλά ως άσκηση…). Η αιτίαση του Παρατηρητηρίου είναι πως παρεμβαίνει με έγγραφο προς τη Λιμενική Αρχή, «Επειδή κάποιοι παίζουν ανεπίτρεπτα παιχνίδια με τη δημόσια υγεία» !!! Αυτό αλήθεια που κολλάει; Τα ψάρια που θα αλιευθούν θα μοιραστούν δημοσίως προς κατανάλωση; Μήπως θα πουληθούν; Όταν εσύ ψαρεύεις ερασιτεχνικά σε «ρυπασμένα» (κατά τους antigold) νερά, κινδυνεύει η δημόσια υγεία;

ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ... ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΟΙ ANTIGOLD ΣΤΙΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ!

Εικόνα
Μα πόσο ευλογημένος τόπος είναι οι Σκουριές; Διαρκώς νέες ειδήσεις βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Πριν λίγο καιρό ήταν που το "παρατηρητήριο μεταλλευτικών δραστηριοτήτων", σε μισθωμένη πτήση drone εντόπισε από αέρος στο μεταλλείο των Σκουριών χρυσό με εκχύλιση κυανίου!!! Το χαρμόσυνο νέο έγινε δεκτό με ικανοποίηση από τους αλληλέγγυους των πολέμιων της μεταλλευτικής , οι οποίοι από τότε ανεβαίνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα στο βουνό για να τον δουν από κοντά. Παραδόξως ο "κυανιούχος χρυσός" τους ακόμη δεν έχει γίνει ορατός...   Μάλιστα στις τελευταίες επισκέψεις τους άναψαν μέχρι και φωτιές για να βλέπουν καλύτερα... Τίποτα όμως! "Άνθρακας" ο χρυσός με εκχύλιση που έψαχναν.

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ: "ΚΥΡΙΕ ΣΚΟΥΡΛΕΤΗ ΧΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΙΧΝΟΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ"

Εικόνα
Ο ι δηλώσεις Σκουρλέτη στο Mega προκάλεσαν την αντίδραση του σωματείου εργατοτεχνιτών και υπαλλήλων μεταλλείων Κασσάνδρας "Αγία Βαρβάρα", το οποίο εξέδωσε ανακοίνωση. Χαρακτηρίζουν αναξιόπιστο τον υπουργό περιβάλλοντος και ενέργειας, καθώς τα λεγόμενα του χρησιμοποιούνται κατά κόρον ως επιχειρήματα από το "Παρατηρητήριο Μεταλλευτικών Δραστηριοτήτων και τους υπόδικους διαχειριστές του, όπως αναφέρουν στην ανακοίνωση τους Ακολουθεί η ανακοίνωση του σωματείου. Χαλκιδική, 19 Ιανουαρίου 2016,                                                            Ανακοίνωση   "Έτσι όπως πάτε κύριε Σκουρλέτη σε 2 μήνες εκεί που 2.000 άτομα πληρώνανε εισφορές, αυτοί οι 2.000 θα πληρώνονται από τον ΟΑΕΔ" Η αξιοπιστία όλων μας κρίνεται καθημερινά. Η αξιοπιστία του κ. Σκουρλέτη κρίνεται από τα λεγόμενα του ότι έχουμε 600 συν...

#SKOURIES: ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ ΤΟ "ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΩ, ΤΙ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΩ" (ΒΙΝΤΕΟ)

Εικόνα
Στην παραπάνω γελοιογραφία κανονικά θα έπρεπε άλλος να είναι ο σκίτσο - πρωταγωνιστής. Οι επιλογές και οι δηλώσεις όμως του Πάνου Σκουρλέτη σ' ότι αφορά το ζήτημα της επένδυσης χρυσού ΣΤτον έφεραν σ' αυτή τη θέση. Ο υπουργός για ακόμη μια φορά εκτέθηκε υιοθετώντας δημόσια την ασύμμετρη λογική, την ανακριβή και εμπαθή αντιμεταλλευτική επιχειρηματολογία του "παρατηρητηρίου μεταλλευτικών δραστηριοτήτων". Τόσα και τόσα έχει κάνει το "παρατηρητήριο μεταλλευτικών δραστηριοτήτων" όλα αυτά τα χρόνια για να τερματιστεί η μεταλλευτική δραστηριότητα στη ΒΑ Χαλκιδική και μόλις ακούστηκε η φήμη, ότι η Eldorado Gold εγκαταλείπει την επένδυση της σε ανάρτηση του την διέταζε (!!!) να μην φύγει τώρα από την Ελλάδα, επειδή κατά τη γνώμη του έχουν πέσει οι τιμές των μετάλλων ...

ΝΕΑ ΑΠΡΕΠΕΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ #SKOURIES (ΒΙΝΤΕΟ)

Εικόνα
Πόσα χτυπήματα να αντέξει αυτό το κακόμοιρο το "παρατηρητήριο μεταλλευτικών δραστηριοτήτων"; Μετά την απρέπεια της κρατικής τηλεόρασης προς το πρόσωπο του ιδρυτή του, ήρθε το ΥΠΑΠΕΝ να δώσει ακόμη ένα χαστούκι στην...ακλόνητη αξιοπιστία του. Έστειλε μικτό κλιμάκιο από στελέχη των κεντρικών υπηρεσιών του υπουργείου και της Επιθεώρησης Περιβάλλοντος Βορείου Ελλάδος. Μια ενέργεια, αν μη τι άλλο προσβλητική, τη στιγμή που το antigoldgr.org έχει δώσει 20.000 ευρώ, όπως διατυμπανίζει ο ίδιος ο ιδρυτής του μέσα στην Ιερισσό για να κάνει φωτοαποτύπωση της οποίας η ακρίβεια φτάνει συν πλην 10 εκατοστά και όλα αυτά ένα πλήρες βίντεο.

#SKOURIES: ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΣΕ Η ΝΕΑ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΟ "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ" ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ? (ΒΙΝΤΕΟ)

Εικόνα
Όπως και να το δεις οι παραγωγικές Σκουριές φέρνουν χρήμα και ανάπτυξη στη ΒΑ Χαλκιδική! Αναφερθήκαμε σε προηγούμενη ανάρτηση μας για το πόσο άδικο ήταν απέναντι στον ιδρυτή του "παρατηρητηρίου μεταλλευτικών δραστηριοτήτων" το πρώτο κανάλι της κρατικής τηλεόρασης. Και τον έβγαλε στο παράθυρο πριν καν χαράξει η αυγή και τον κράτησε στον αέρα μόλις 8 λεπτά. Αποτέλεσμα; Τριγυρίζει ο άνθρωπος μέσα στην Ιερισσό περιχαρής, όπως λέγεται και ακούγεται, υποστηρίζοντας με μάτια που λάμπουν από ικανοποίηση, πως το βίντεο με πλάνα από το τηλεκατευθυνόμενο ελικοπτεράκι και τη φωτοαποτύπωση της ευρύτερης περιοχής των Σκουριών που πήγαν και έδειξαν στον υπουργό Πάνο Σκουρλέτη, κόστισε περίπου 20.000 ευρώ!!!  Κάτι που θα μπορούσε να το πει κάλλιστα στον αέρα της κρατικής τηλεόρασης για να αποσπάσει τα ανάλογα εύσημα αλλά και να του τεθούν και ακόμη πιο ουσιαστικές ερωτήσεις.

SOS ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ: "ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΕΣΑΣ" (ΒΙΝΤΕΟ)

Εικόνα
Στην χθεσινή εκπομπή της ΕΡΤ3 ο εκπρόσωπος του συντονιστικού της Ιερισσού εκτός του ότι αναπαρήγαγε τις γνωστές απόψεις του "παρατηρητηρίου μεταλλευτικών δραστηριοτήτων" για να τις εδραιώσει επιστημονικά επικαλέστηκε τήν ύπαρξη καθηγητή που διαφωνεί με τα όσα περιγράφονται στην ΜΠΕ χρησιμοποιώντας τη φράση: "Έχουμε δικό μας καθηγητή..." . Απ' αυτή τη φράση και μόνο είναι ευδιάκριτη η ιδεολογική οχύρωση όσων έχουν ταυτιστεί με τις αναπόδεικτες κινδυνολογίες του antigoldgr.org πάνω στις οποίες όμως εδράζονται και οι διχαστικές λογικές που έχουν καλλιεργηθεί με επιτυχία δυστυχώς.