Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα λιγνιτωρυχεία

Η ΖΩΗ ΣΤΙΣ ΓΑΛΑΡΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΒΑΓΟΝΕΤΑ

Εικόνα
*Ακολουθεί σχόλιο του blog Ημερίδα με θέμα «Στις διαδρομές των λιγνιτωρύχων και μεταλλωρύχων της Ελλάδας» συνδιοργανώνουν την Κυριακή από 10.30 π.μ.-20.30μ.μ. στο Παλαιό Μηχανουργείο Λαυρίου το Ελληνικό Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού (ΕΚΤ&Π), τηλ. 210 6020026, η Περιφερειακή Ενότητα Ανατολικής Αττικής και ο Δήμος Λαυρεωτικής. Μιλάμε με τη διευθύντρια του ΕΚΤ&Π Βασιλική Κιούση. Σκοπός της εκδήλωσης; Είναι η ανάδειξη της ιστορίας των μεταλλείων, λιγνιτωρυχείων και των ανθρώπων τους, του καθοριστικού ρόλου τους στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, στη διαμόρφωση του κοινωνικού ιστού των περιοχών όπου αυτά λειτούργησαν, στο συνδικαλιστικό κίνημα, στον πολιτισμό, η παρουσίαση της αξιοποίησης τους ως βιομηχανικών μνημείων και η γνωριμία μ’ αυτά μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων, η διερεύνηση της προοπτικής αξιοποίησης του ορυκτού πλούτου προς όφελος της οικονομίας με ταυτόχρονη προστασία του περιβάλλοντος και της υγείας των ανθρώπων.