Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα Δ.Αριστοτέλη

Η ΔΙΠΛΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΦΥΓΕ... ΟΙ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΟΔΟΣΗΜΑΝΣΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ! #SKOURIES

Εικόνα
Επαρχιακή Οδός Παλαιοχωρίου - Μεγ. Παναγίας στο ύψος του μεταλλείου των Σκουριών... Τραγική παραμένει η κατάσταση με τις πινακίδες οδοσήμανσης και πληροφοριών κατεύθυνσης στην επαρχιακή οδό Παλαιοχωρίου - Μεγ. Παναγίας στο ύψος του κόμβου του Χοντρού Δέντρου, που οδηγεί στο μεταλλείο των Σκουριών. Εδώ και καιρό, άγνωστοι έχουν ξηλώσει ολόκληρες πινακίδες ή τις έχουν ακυρώσει στην κυριολεξία πετώντας μπογιές, ενώ δεν λείπουν και τα γραμμένα με σπρέι υβριστικά συνθήματα επάνω σ' αυτές.

ΔΡΙΜΥ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΤΗΣ ΑΡΝΑΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΡΤΑ" ΣΤΗΝ ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ

Εικόνα
Ο Σύλλογος Επαγγελματιών Αρναίας με ανοικτή επιστολή του εξαπολύει δριμύ κατηγορώ εναντίον του δημάρχου Αριστοτέλη Γιώργου Ζουμπά για το "ΟΧΙ" του στη διοργάνωση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Άρσης Βαρών στα κλειστά γυμναστήρια Αρναίας και Ιερισσού. Οι επαγγελματίες της Αρναίας αναρωτιούνται πως έλαβε ο δήμαρχος μια τέτοια απόφαση σε τόσο δύσκολους οικονομικά καιρούς χωρίς καν να συζητήσει το θέμα προηγουμένως μαζί τους . Παράλληλα, τον καλούν να πάρει πίσω την απόφαση του για το καλό του τόπου και της τοπικής κοινωνίας, καθώς όπως επισημαίνουν τα οφέλη από μια τέτοιας εμβέλειας αθλητική διοργάνωση είναι απείρως περισσότερα από αυτά που επικαλέστηκε ο δήμαρχος σαν δικαιολογία για να στηρίξει την απόφαση του.

ΑΡΧΑΙΑ ΣΤΑΓΕΙΡΑ: ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ

Εικόνα
*Ακολουθεί σχόλιο του blog Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής και Αγίου Όρους θα πραγματοποιήσει το τριήμερο 5, 6 και 7 Ιουνίου 2015, στον αρχαιολογικό χώρο των αρχαίων Σταγείρων στην Ολυμπιάδα Χαλκιδικής, τη δράση με τίτλο "Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές". Πρόκειται για επικοινωνιακή δράση που οργανώνεται από τη Διεύθυνση Μουσείων του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων σε πλήθος αρχαιολογικών χώρων και μουσείων σε όλη την Ελλάδα, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος στις 5 Ιουνίου.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΧΤΑΣ: "ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ ΘΕΣΜΟΥΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΗ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ" (Βίντεο)

Εικόνα
Αυτό είναι κατά τη γνώμη μας το μήνυμα που εξέπεμψε ο Δήμαρχος Αριστοτέλη Χρήστος Πάχτας στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου που δόθηκε στην Αρναία παρουσία εκπροσώπων της διοίκησης του δήμου, της τοπικής κοινωνίας της ΒΑ Χαλκιδικής  και των εργαζομένων στα Μεταλλεία Κασσάνδρας Όπως τόνισε μεταξύ άλλων λεγομένων του ο κ. Πάχτας η βουβή πλειοψηφία των κατοίκων των Μαδεμοχωρίων: