Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα κρατική ενισχυση

ΡΟΚΑΝΙΖΕΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΛΑΡΚΟ

Εικόνα
Χρόνο προσπαθεί να κερδίσει η κυβέρνηση στο θέμα της Λάρκο .  Σε χθεσινή σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μαξίμου, με τη συμμετοχή του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Πάνου Σκουρλέτη και του υπουργού Επικρατείας Αλέκου Φλαμπουράρη, αλλά και εκπροσώπων της Αντιπροεδρίας της κυβέρνησης και του υπουργείου Οικονομικών, της ΔΕΗ και της διοίκησης της Λάρκο, συζητήθηκε εκτενώς το θέμα που προέκυψε με την απαίτηση που διατυπώθηκε από την Ε.Ε., στις 10 Φεβρουαρίου, για ανάκτηση των κρατικών ενισχύσεων σε διάστημα τριών εβδομάδων .  Τα ποσά αφορούν σε δάνεια που δόθηκαν με κρατικές εγγυήσεις ύψους 136 εκατ. ευρώ την περίοδο 2008-2010, τα οποία μαζί με τους τόκους ανέρχονται σε 160 εκατ. ευρώ, καθώς και σε ποσό ύψους 45 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχεί σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου που έγινε το 2009 και έχει χαρακτηριστεί, επίσης από την Κομισιόν, «παράνομη κρατική ενίσχυση» .  Επιπλέον, η Ε.Ε. διερευνά και το κατά πόσον μπορούν να αποτελούν κρατική ενίσχυση τα χρέη...