ΣΚΟΥΡΙΕΣ: ΤΕΛΙΚΑ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΦΤΑΙΕΙ?
Εκεί που πόλλοι πίστευσαν ότι από αυτή την δίκη δεν θα έβγαινε ένοχος, τελικά υπάρχει, σύμφωνα με την εισαγγελική πρόταση και είναι η αστυνομία... Μάλιστα, δίνεται και ένα πολύ σημαντικό μήνυμα προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη μέσα από την εισαγγελική πρόταση, αυτό που θέλει την αστυνομία να έχει τους τρόπους και την ετοιμότητα να προλαμβάνει το οποιοδήποτε έγκλημα ή βαρύτατο ποινικό αδίκημα. Θεωρητικά, η προτροπή του εισαγγελέα είναι στην σωστή κατεύθυνση. Το θέμα είναι αν μπορεί να εφαρμοστεί με τα δεδομένα που επικρατούν στην παρούσα φάση, τόσο στην χώρα, όσο και πολύ περισσότερο στην περιοχή μας.