Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα εισαγγελέας

ΣΚΟΥΡΙΕΣ: ΤΕΛΙΚΑ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΦΤΑΙΕΙ?

Εικόνα
Εκεί που πόλλοι πίστευσαν ότι από αυτή την δίκη δεν θα έβγαινε ένοχος, τελικά υπάρχει, σύμφωνα με την εισαγγελική πρόταση και είναι η αστυνομία... Μάλιστα, δίνεται και ένα πολύ σημαντικό μήνυμα προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη μέσα από την εισαγγελική πρόταση, αυτό που θέλει την αστυνομία να έχει τους τρόπους και την ετοιμότητα να προλαμβάνει το οποιοδήποτε έγκλημα ή βαρύτατο ποινικό αδίκημα. Θεωρητικά, η προτροπή του εισαγγελέα είναι στην σωστή κατεύθυνση. Το θέμα είναι αν μπορεί να εφαρμοστεί με τα δεδομένα που επικρατούν στην παρούσα φάση, τόσο στην χώρα, όσο και πολύ περισσότερο στην περιοχή μας.

ΟΡΑΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ: "ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΒΡΩΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ"

Εικόνα
Η μείζονα αντιπολίτευση του Δήμου Αριστοτέλη και ο Χρήστος Πάχτας εξέδωσαν ανακοίνωση αναφορικά με την προσφυγή στη δικαιοσύνη του δήμου με ομόφωνη απόφαση για το πόρισμα του ορκωτού λογιστή που όρισε η νυν δημοτική αρχή και αφορά τις οικονομικές σχέσεις της διοίκησης του δήμου τα οικονομικά έτη από το 2011 έως το 2014 με την Ελληνικός Χρυσός. Ακολουθεί η ανακοίνωση. "Σε πανικό βρίσκεται η Δημοτική Αρχή Αριστοτέλη. Προκειμένου να δικαιολογήσει την ανυπαρξία της στην περιοχή, την οποία έχει οδηγήσει σε μαρασμό, αποφάσισε για μια ακόμα φορά, να επιτεθεί εναντίον της προηγούμενης διοίκησης του Δήμου και μάλιστα με τρόπο ανορθόδοξο και με τις γνωστές μεθόδους σπέκουλας, που συχνά υιοθετεί.

ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΟΙ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ: "ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΝΟ ΑΠΟ ΑΡΝΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΟΥΠΟΛΗ"

Εικόνα
Ένα πανό έξω από το πολιτιστικό κέντρο της Ιερισσού που το περιεχόμενο του ισούται με 1000 λέξεις! Οι επικεφαλής των σωματείων εργαζομένων στα μεταλλεία υποδέχθηκαν με σεβασμό την εισαγγελική εντολή που ζητάει την απόσυρση των πανό που έχουν αναρτηθεί στα Μαδεμοχώρια υπέρ της μεταλλευτικής δραστηριότητας. Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενη ανάρτηση μας, οι μεταλλωρύχοι είπαν τόσο στον αστυνομικό διοικητή της Αρναίας, όσο και στον αντίστοιχο αντιδήμαρχο Χαράλαμπο Λαζαρίδη ότι καλό θα ήταν να κατεβούν όλα τα πανό έχουν αναρτηθεί κατά μήκος της διαδρομής από Αρναία μέχρι την Ουρανούπολη, ανεξαρτήτως φιλομεταλλευτικού ή αντιμεταλλευτικού περιεχομένου.

ΤΩΡΑ- ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ

Εικόνα
Κλειστό κρατούν αυτή τη στιγμή περίπου 100 άτομα το δρόμο προς το εργοτάξιο των Σκουριών.  Ο... λόγος της νέας κινητοποίησης της ομάδας των αντιδρώντων στη μεταλλευτική έχει να κάνει με τις εργασίες ασφαλτόστρωσης που γίνονται, καθώς όπως ισχυρίζονται η πίσσα που χρησιμοποιείται περιέχει αρσενικό (!!!).