Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα γερμανικά μέσα ενημέρωσης

ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ? ΕΧΕΙ ΓΟΥΣΤΟ...

Εικόνα
Η αλήστου μνήμης προκλητικότατη έκδοση του γερμανικού περιοδικού Focus... Απρίλιος 2012 . Η Ελλάδα βρίσκεται ήδη στο 1 ο μνημόνιο και οδεύει για το 2 ο …. Η οικονομική ύφεση έχει ριζώσει για τα καλά στη χώρα μας. Η χρηματοοικονομική ασφυξία, η ανεργία και οι κοινωνικές συνέπειες τους έχουν κάνει εξαιρετικά πνιγηρή την ατμόσφαιρα που επικρατεί στο εσωτερικό της σε συνδυασμό με την πολιτική αστάθεια, που σοβεί σχεδόν πάντοτε σε καιρούς μνημονίων. Την ίδια χρονική περίοδο και καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού τα Ελληνικά νησιά κατακλύζονται από δημοσιογράφους και κανάλια της γερμανικής τηλεόρασης, που σαν αυτοαναγορευμένοι ελεγκτές του ΣΔΟΕ ερευνούν για να αποκαλύψουν, αν τα beach bar και άλλα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος κόβουν ή όχι αποδείξεις στους πελάτες τους...