Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα Κ΄. Σκρέκας

ΣΚΡΕΚΑΣ: "ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ 2 ΜΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ"

Εικόνα
Κλειδί για την αποτελεσματική μείωση στην κατανάλωση φυσικού αερίου στη χώρα μας, είναι ο λιγνίτης και η κυβέρνηση έχει ζητήσει από η ΔΕΗ για τα επόμενα 2-3 χρόνια να επιμηκύνει τη χρήση λιγνίτη στην παραγωγή ενέργειας. Αυτό αναφέρει σε συνέντευξή του στο mononews ο υπουργός ΠΕΝ, Κώστας Σκρέκας: "Με βάση το Εθνικό Σχέδιο για την Αντιμετώπιση της Ενεργειακής Κρίσης έχει ήδη λάβει πρόνοια για  παρεμβάσεις που μειώνουν την κατανάλωση φυσικού αερίου. Ήδη η συμμετοχή του λιγνίτη είναι πάνω από 10%.  Στόχος είναι ο λιγνίτης να φτάσει στο 17-20% συμμετοχή στο ενεργειακό μίγμα από 5% που ήταν, δηλαδή από 2,5 TWH ηλεκτρικής ενέργειας από λιγνίτη θα φτάσουμε στις 9 TWH. Άρα αυξάνοντας κατά 6 TWH ηλεκτρικής ενέργειας την ενέργεια από λιγνίτη, χρειάζονται 12 TWH φυσικού αερίου λιγότερες, διπλάσια ποσότητα από αυτή που ζητάει να περικόψουμε η Κομισιόν."