ΟΙ ΔΙΧΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΒΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΝΑ ΒΡΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΖΟΥΜΙ ΤΟΥΣ..
.... έχουν ανάγκη από εκτόνωση..! "Πετυχημένη" μπορεί να χαρακτηριστεί και η χθεσινή αφορμή διχασμού των αντίχρυσων... αγωνιστών στη Μεγ. Παναγία. Και κρίνεται... πετυχημένη όχι σ΄ότι αφορά την προσέλευση φίλων του βουνού ή του τρεξίματος, (50 άτομα όλοι και όλοι), αλλα σ' ότι έχει να κάνει με την εκτόνωση της κακίας, της συμπλεγματικής και διχαστικής διάθεσης των γνωστών "υπερασπιστών" της φύσης.