Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα μήνυμα συμπαράστασης

ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΛΚΙΣ

Εικόνα
Και το Εργατικό Κέντρο Κιλκίς συμπαρίσταται στον αγώνα της εργατικής τάξης της κοινωνίας της ΒΑ Χαλκιδικής για αποκατάσταση της αδικίας που προκάλεσε η πιο αλλοπρόσαλλη ίσως πολιτική απόφαση που πάρθηκε ποτέ. Στην ανακοίνωση του το Εργατικό Κέντρο Κιλκίς κάνει λόγο για μια αλόγιστη, ντροπιαστική και προκλητική συμπεριφορά και απόφαση της απερχόμενης κυβέρνησης. Από την άλλη εκφράζεται η βεβαιότητα, ότι αυτή η αδικία θα αποκατασταθεί πάρα πολύ σύντομα. Ακολουθεί η ανακοίνωση συμπαράστασης του Εργατικού Κέντρου του Κιλκίς. 

ΚΑΙ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΤΕ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ

Εικόνα
Συνεχίζονται τα μηνύματα αμέριστης συμπαράστασης και αλληλεγγύης προς τους μεταλλωρύχους της ΒΑ Χαλκιδικής από φορείς και συλλόγους όλης της χώρας. Σειρά είχε η Ομοσπονδία Εργαζομένων ΟΤΕ η οποία στην ανακοίνωση της χαρακτηρίζει τραγικό το γεγονός 2.000 οικογένειες να βρίσκονται αναίτια αντιμέτωπες με το τέρας της ανεργίας λόγω πολιτικών σκοπιμοτήτων της απελθούσας κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ.  Η ανακοίνωση της ΟΜΕ- ΟΤΕ έχει ως εξής: