ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΛΚΙΣ
Στην ανακοίνωση του το Εργατικό Κέντρο Κιλκίς κάνει λόγο για μια αλόγιστη, ντροπιαστική και προκλητική συμπεριφορά και απόφαση της απερχόμενης κυβέρνησης.
Από την άλλη εκφράζεται η βεβαιότητα, ότι αυτή η αδικία θα αποκατασταθεί πάρα πολύ σύντομα. Ακολουθεί η ανακοίνωση συμπαράστασης του Εργατικού Κέντρου του Κιλκίς.


Σχόλια