ΦΙΛΟΙ ΕΛΑΙΟΠΑΡΑΓΩΓΟΙ, ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ...
Φίλοι παραγωγοί, ξεχάσατε το" Παρατηρητήριο..." ...Που να το βρείτε όμως, όταν αποφασίζει το "Παρατηρητήριο..." και για σας; Διαβάσαμε στη Ρεσπέντζα , τη διαμαρτυρία του Αγροτικού Ελαιουργικού Συνεταιρισμού Πολύγυρου , ο οποίος μεταξύ άλλων καλεί τις αρμόδιες υπηρεσίες να συντονιστούν επιτέλους, για να μπει ένας φραγμός στο συχνό φαινόμενο κλοπής μετασχηματιστών των γεωτρήσεων, αλλά και άλλων κλοπών σε γεωργικές αποθήκες του συνεταιρισμού. Στο μυαλό μας ήρθε η δακρύβρεχτη ανάρτηση του "Παρατηρητηρίου...". Μια ανάρτηση όπου το "Παρατηρητήριο Δικαιοσύνης..." αθώωνε τους δράστες της κλοπής μεταλλικών αντικειμένων από τις αποθήκες της Ελ.Χρυσός στο Μαντεμ Λάκκο! Αφήνουμε στην άκρη τις συνωμοσιολογικές υπόνοιες τους περί σκευωρίας σε βάρος των "αποστεωμένων" Βουλγάρων δραστών, που αντί για ένα φορτηγάκι, όπως μας είχε πει, τελικά είχαν δύο αυτοκίνητα... Το ένα μάλιστα ήταν Mercedes...