ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

Μετά τα Πάθη... Μετά τη Σταύρωση..., έρχεται και η Ανάσταση...!

Ευχόμαστε ολόψυχα σ' όλους τους Χαλκιδικιώτες, σ' όλη τη μεταλλευτική οικογένεια των Μαδεμοχωρίων και τους συνδημότες μας... Καλό Πάσχα.

Η Aνάσταση του Θεανθρώπου ας φέρει αγάπη και γαλήνη στις καρδιές όλων, αισιοδοξία στον τόπο μας, ειρήνη και αλληλεγγύη σ' όλον τον κόσμο. Αρκεί βέβαια να το θέλουμε και εμείς και να το προσπαθήσουμε.

Υγεία σ' όλους και πάνω απ' όλα!


ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΧΡΥΣΟΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΞΟΡΥΞΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΡΕΣΠΕΝΤΖΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΙΓΓΛΕΖΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ