ΠΑΡ' ΟΛΙΓΟ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ Ο ΚΟΙΝΟΤΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΝΟ...!
Ένταση επικράτησε πριν από μια ώρα στο Νεοχώρι, όταν η αστυνομία επιχείρησε να προσαγάγει τον πρόεδρο της κοινότητας Νεοχωρίου Νίκο Αννικούλα, για την ανάρτηση πανό με φιλομεταλλευτικό περιεχόμενο στους δρόμους του χωριού...!!!
Αυτή η όχι και τόσο συνηθισμένη προσαγωγή οφείλεται όπως είπαν οι αστυνομικοί που έφτασαν στο σημείο σε καταγγελία που έγινε χωρίς να αποκαλύψουν τον καταγγέλλοντα.
Πάντως η προσαγωγή δεν ολοκληρώθηκε τελικά, καθώς αρκετοί κάτοικοι του Νεοχωρίου στο άκουσμα της είδησης έσπευσαν στο πλευρό του κοινοτάρχη με αποτέλεσμα να αποχωρήσει το περιπολικό της αστυνομίας.


Σχόλια
Πόσο γρήγορα ξεχνάνε αυτοί οι έντιμοι υπερασπιστές της οικολογίας;
α καλά!!! ενότητα λέμε!!!!