ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΤΕΟΙ ΚΡΙΘΗΚΑΝ ΑΚΟΜΗ ΔΥΟ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΙΕΡΙΣΣΟΥ
Έχουμε δικαστικές εξελίξεις στον Πολύγυρο, καθώς κρίθηκαν προφυλακιστέοι με τη σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα ακόμη δύο κάτοικοι της Ιερισσού, που κατηγορούνται για την υπόθεση εμπρησμού του εργοταξίου των Σκουριών στις 17 Φεβρουαρίου.
Πληροφορίες αναφέρουν για σκηνικό έντασης έξω από το δικαστικό μέγαρο Πολύγυρου, λόγω της απόφασης αλλά και της επιχείρισης μεταγωγής των δύο προφυλακισθέντων, μάλλον στη Θεσσαλονίκη.
Την ίδια στιγμή έχουν σημάνει και πάλι οι καμπάνες στην Ιερισσό.

Σχόλια
Αγαπητέ προσπάθησε να διατηρείς τη ψυχραιμία σου και να μην είσαι καχύποπτος με εκείνους που δε σου έχουν δώσει δικαιώματα.
Εσύ έχεις το πρόβλημα σου και είναι σεβαστό και η μέρα όμως έφερε σοβαρά ζητήματα και εξελίξεις.
Αν θέλεις πήγαινε στην ανάρτηση για τις "φυλές των αντιδρώντων" σου έχουμε μια απάντηση, αν δεν την έχεις ήδη διαβάσει...
ΥΓ Κατά σύμπτωση την προηγούμενη φορά που έθεσες θέμα με την πρόσληψη σου, θα θυμάσαι ότι έγινε η έφοδος στο εργοτάξιο των Σκουριών...
Δεν υπάρχει λοιπόν θέμα δόλου και γαργάρας