ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΛΟΚΑ ΤΗΣ Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Ο αγώνας μας συνεχίζεται αδιάκοπος. 

Αυτήν την ώρα εργαζόμενοι και κάτοικοι της ΒΑ Χαλκιδικής συνεχίζουμε τον συμβολικό αποκλεισμό του κόμβου Στρατωνίου, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την βια, και την ανεξέλεγκτη ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ.


ΑΥΡΙΟ Μεγάλη Τρίτη από τις 08:00 το πρωί όλοι οι εργαζόμενοι στα Μεταλλεία Κασσάνδρας και οι κάτοικοι της ΒΑ Χαλκιδικής θα στήσουμε μπλόκα, στους κόμβους Γοματίου και Στρατωνίου.

Οι εκπρόσωποι των σωματείων εργαζομένων στα μεταλλεία Κασσάνδρας

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΧΡΥΣΟΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΞΟΡΥΞΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΡΕΣΠΕΝΤΖΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΙΓΓΛΕΖΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ