ΤΩΡΑ- ΣΕΙΕΤΑΙ Η ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΒΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
6.000 Χαλκιδικιώτες ίσως και περισσότεροι, αλλά πραγματικοί κάτοικοι της ΒΑ Χαλκιδικής με τις οικογένειες τους και χωρίς κουκούλες στα πρόσωπα τους αποβιβάστηκαν από τα λεωφορεία και πεζή κατευθύνονται προς το ΥΠΑΠΕΝ
Μέγα πλήθος και μέγα πάθος. Άπαντες έχουν πάθει πλάκα...





Σχόλια