ΤΩΡΑ- ΣΤΙΣ ΑΦΙΔΝΕΣ ΑΘΗΝΩΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΒΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΑΠΕΝ

Το Χαλκιδικιώτικο καραβάνι απαρτιζόμενο από 87 λεωφορεία και δεκάδες ΙΧ από τις 6 το πρωί καταφθάνει στο σημείο συνάντησης του σταθμού διοδίων των Αφιδνών.

Μέγα πάθος, αγωνιστικός παλμός και λαχτάρα να ακουστεί η αλήθεια σ΄όλη την πρωτεύουσα.

Από στιγμή σε στιγμή όπως αναφέρεται στις ζωντανές τηλεοπτικές συνδέσεις που βγαίνουν από το σημείο η λεωφορειοπομπή θα κατευθυνθεί προς το ΥΠΑΠΕΝ, για τη συγκέντρωση που είναι προγραμματισμένη μέχρι και τις 2 το μεσημέρι. 

Για ότι νεότερο προκύψει θα γίνει νέα ανάρτηση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΧΡΥΣΟΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΞΟΡΥΞΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΡΕΣΠΕΝΤΖΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΙΓΓΛΕΖΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ