Κυριακή 22 Ιουλίου 2018

ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΜΕ ΔΙΤΡΟΧΟ

Η φωτογραφία της ανάρτησης ανήκει στον moth.gr

Μια ωραία διαδρομή για εποχούμενους μοτοσικλετιστές στην περιοχή των Μαντεμοχωρίων προτείνει το έντυπο THESS_AUTO MOTO, στο τεύχος του Σαββατοκύριακου 21-22 Ιουλίου 2018. Απευθύνεται σε επισκέπτες της περιοχής, διότι εμείς οι ντόπιοι έχουμε εξαντλήσει όλες τις υπέροχες διαδρομές στην περιοχή.

Η διαδρομή, μήκους 25 χλμ, ξεκινάει 3 χλμ έξω από τη Βαρβάρα και ακολουθεί τις μπλε πινακίδες που οδηγούν σε έναν απίστευτο χρωματικό παράδεισο, που δεν φτάνουν ούτε οι αχτίδες του ήλιου! Η τελευταία πινακίδα οδηγεί στο Άλσος του Αριστοτέλη, λίγο έξω από το χωριό Στάγειρα. Μέχρι εδώ έχετε διανύσει 10 km. Αξίζει να επισκεφθείτε το Πάρκο του Αριστοτέλη που λειτουργεί καθημερινά.

Απολαύστε ένα καφεδάκι με θέα το απέραντο γαλάζιο του Αγίου Όρους και ίσως καταλάβετε ποιος ήταν ο λόγος που ο Αριστοτέλης δεν το κουνούσε από εκεί πάνω! Απέναντι από το πάρκινγκ του Άλσους βρίσκονται τα Λουτρά των Σιδηροκαυσίων, που κάποτε αποτελούσαν και την έδρα των μεταλλείων, και 200 μ. παραπέρα η σήμανση οδηγεί στην Παναγιά την Σπηλαιώτισσα, που είναι χτισμένη μέσα σε ένα βράχο. Πίσω της σώζεται ο πύργος των Σιδηροκαυσίων.

Από το Άλσος του Αριστοτέλη κατηφορίζουμε για τη γειτονική Στρατονίκη, η οποία αποτελεί μέρος των Μαντεμοχωρίων. Βρίσκουμε την παιδική χαρά και ακολουθούμε για 300μ. τη στενή οδό στα αριστερά μας, που οδηγεί σε ανηφορικό χωματόδρομο και φεύγει δεξιά για τα ψηλά του Αριστοτέλειου Όρους.

Στην πρώτη διχάλα που συναντούμε, κάνουμε δεξιά για τον Άγιο Νικόλαο του βουνού, όπου από εκεί πλέον κατηφορίζετε για το Στρατώνι, με τη μεγάλη δημοτική παραλία η οποία είχε βραβευτεί και με γαλάζια σημαία. Ο τόπος, πέρα από τα καθαρά νερά του, είναι ξακουστός και για τα πλούσια κοιτάσματα θειούχων μεταλλευμάτων της Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.